Shop Mobile More Submit  Join Login
Emogryph by Merystic Emogryph by Merystic
CRAAAWLING IN MY SKIIIN
THESE WOUNDS THEY WILL NOT HEEEAL
Add a Comment:
 
:iconspunkyshelly1011:
spunkyshelly1011 Featured By Owner Dec 24, 2014  Hobbyist General Artist
This is very cool
Reply
:iconmobiaslombax:
MobiasLombax Featured By Owner Aug 5, 2013  Hobbyist General Artist
The gryph wants a Linken Park shirt, baaadly.
Reply
:iconkupofromhell:
kupofromhell Featured By Owner Oct 14, 2011
I used to sing that when I made my math homework.
Reply
:iconaurora8911:
Aurora8911 Featured By Owner Aug 12, 2012  Student Digital Artist
lol XDDDDDDDDDDDDDDDD
Reply
:icontai-porto:
Tai-Porto Featured By Owner Jan 22, 2011  Student Filmographer
it will never heal indeed! it will stay there, your forever sin!
Reply
:iconpistol777:
pistol777 Featured By Owner Sep 3, 2010
this made me lol very hard for some reason! I love how lanky and distraught it looks!
Reply
:iconhelixel:
Helixel Featured By Owner Mar 29, 2010  Professional Digital Artist
SO DEEP, THAT IT DIDNT EVEN BLEED


you win the internets btw
Reply
:iconartistic-dribbles:
Artistic-dribbles Featured By Owner Jan 18, 2010
patchtogether.com NOW :D

i love all your art
Reply
:iconmerystic:
Merystic Featured By Owner Jan 18, 2010
I've considered doing a patchtogether but I dunno! Maybe I'll try it one of these days XD Thank yoooou! :heart:
Reply
:iconhellcorpceo:
hellcorpceo Featured By Owner Jan 11, 2010  Professional Digital Artist
You are amazing.
Reply
:iconmerystic:
Merystic Featured By Owner Jan 12, 2010
Daw, thanksss! :heart: X)
Reply
:iconsilverwolf81:
silverwolf81 Featured By Owner Jan 5, 2010  Hobbyist General Artist
Amazingly cute despite itself. I dont think 'cute' was what she was going for lol
Reply
:iconmerystic:
Merystic Featured By Owner Jan 7, 2010
Hahaha, leave it to Merygryph to look cute whilst spurting blood! :XD: Thanks!
Reply
:iconayem:
Ayem Featured By Owner Jan 4, 2010
Should I be sympathetic, or laugh and the awesomely hillarious expression/pose?
Reply
:iconmerystic:
Merystic Featured By Owner Jan 7, 2010
It's okay to laugh. And point. X)
Reply
:iconrapier4:
Rapier4 Featured By Owner Jan 4, 2010
lololololol XP
Reply
:iconmerystic:
Merystic Featured By Owner Jan 4, 2010
*cuts*
Reply
:iconrapier4:
Rapier4 Featured By Owner Jan 4, 2010
Down the lane not across the street
Reply
:iconmerystic:
Merystic Featured By Owner Jan 4, 2010
Just the fact that someone went to the trouble of making a mnemonic for that is kinda sad lol
Reply
:iconsleeperman:
SleeperMan Featured By Owner Jan 4, 2010
oh man i liked him,its usually the quite once who are the most stressful...
Reply
:iconmerystic:
Merystic Featured By Owner Jan 4, 2010
One day she just snapped!
Reply
:iconmanamaraya:
Manamaraya Featured By Owner Jan 4, 2010
THIS IS SO DEEP. I CAN TTLY RELATE.
Reply
:iconmerystic:
Merystic Featured By Owner Jan 4, 2010
I HOPE U CAN FEEL THE DEPTHS OF MY SORROE
Reply
:iconwazaga:
Wazaga Featured By Owner Jan 4, 2010  Hobbyist General Artist
not the best Linkin Park song, but it works :D
Reply
:iconmerystic:
Merystic Featured By Owner Jan 4, 2010
Classic emo song :XD: (Agreed, not my favorite of them though LOL)
Reply
:iconeveningowl:
EveningOwl Featured By Owner Jan 4, 2010  Hobbyist Digital Artist
Haaaa Perfect song too XD
Reply
:iconmerystic:
Merystic Featured By Owner Jan 4, 2010
Confuuusing what is reeeal!
Reply
:iconvenomouswolf:
Venomouswolf Featured By Owner Jan 4, 2010  Student Filmographer
Oh dear... -gets the poor emogryph a bandaid-
Reply
:iconmerystic:
Merystic Featured By Owner Jan 4, 2010
:crying:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 4, 2010
Image Size
108 KB
Resolution
344×329
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,907
Favourites
61 (who?)
Comments
29
Downloads
26
×